Služby

  • Po osobní návštěvě Vám mohu zpracovat SWOT analýzu na Vaše zařízení – v čem jste jedineční, jaké máte silné stránky ve srovnání s konkurenci, co Vám naopak může uškodit. Nadefinuji Vám přímou konkurenci ve Vašem okolí a spolu najdeme způsob, jak jí úspěšně čelit a nepřicházet o klienty.
  • Zajistím Vaši viditelnost na internetu a vylepším Vaši prezentaci jak na vlastních stránkách, tak i na prodejních kanálech, jako je booking.com, Expedia atd. Případně Vám doporučím, které prodejní kanály ještě používat. Pokud pracujete i se skupinami, navrhnu, které tour operátory a cestovní kanceláře oslovit a jak pro ně učinit nabídku atraktivní.
  • Na základě analýzy chování přímé konkurence společně nastavíme správnou cenovou hladinu a v případě dlouhodobé spolupráce spolu budeme pravidelně upravovat ceny hlavně na atraktivní termíny, jako jsou Velikonoce, Vánoce, Nový rok podle prodejů a obsazenosti.
  • Pomohu Vám nastavit realistický plán tržeb. V případě, že je ještě nemáte, vytvoříme reporty umožňující pravidelně sledovat aktuální výkon – atraktivní x méně atraktivní termíny atd.
  • V případě Vašeho zájmu, spolupracuji také s odborníky v oblasti PR a marketingu, kteří Vám mohou nabídnout nastavení marketingové strategie – newslettery a speciální nabídky e-mailem pro opakované zákazníky, věrnostní programy a viditelnost v médiích.